NazAkyol06 canım benimde 18. haftam falandı sanırım sol böbreğime doğru şiddetli ağrım vardı doktora gittiğim zaman röntgen çekildi ve doktorum böbreğimde hafif büyüme olduğu hamilelikte bu tarz şeyler olabileceğini söyledi bazen yine ara ara ağrıyor 33+4’teyim bebek büyüdükçe baskı yapıyor bol bol su içmeye çalışıyorum ama istersen sende bir doktora git