Canım akıntıdan emin değilim ama doğuma az kaldığı için göğüslerin hazırlık yapıyor olabilir. Onun dışında göğüs ucun çıkmadıysa şırıngayla kolay bi yöntemi var internetten bak derim. Son aya kadar bende bekleyeceğim bendede bir tanesi öyle. Eğer düzelmezse bende şırıngayı uygulayacağım