Kızlar bnim bugün randevum vardı 3 hafta önce zar zor bulmuştum MHRS den gittim hastaneye 2 doktor var zaten normalde hastane ana baba günü gibi randevum olan doktor raporluymus gelmemiş ne bı iptal mesajı ne başka bişey asla gelmedi öbür doktora gittim 5 dk bakıyor zaten randevum vardi 37.haftadayim geceden beri ağrım var bugün randevum var diye acile gelmedim diye konuştum sakince adamın tavrı iğrenç zaten yok bn 95 hastaya bakıyorum sabahtan beri bakamam kimsenin hastasına falan dedi sanki sırtında tasicak o kadar moralim bozuldu ki anlatamam ozelede gidemem artık devlette randevu zaten çıkmıyor ciksada doktor ya gelmiyor ya grevde oluyor acilden girmeyede korkuyorum napcam bilmiyorum