Mucizecim 24 saatlik idrar toplayip bakacaklar canım değerine.gebelik zehirlenmesi olması için yüksek tansiyon,bebekte gelişim geriliği ve aşırı ödem olmasi gerekir 24 saatlik idrara göre belki yatisini yapıp 10 gün kontrol ederler benim böyle oldu süreç.tabi protein kaçağının nedenini öğrenmek için böbrek ultrasonlari vs.bir sürü süreç var geçmen gereken gerçekten insanı çok strese sokan bir durum inşallah değildir.