Ben de 39+3üm 26 şubata dek gelmezse pazartesi 28inde sezaryene alıcaz dedi doktor açılma ya da sancın olmazsa suni denemeyelim boşa doğumu başlatmaz başlayan doğumu hızlandırır dedi normal doğuma uygunum bebeğim üç haftadır baş pozisyonunda her gün üç saat yürüyorum merdiven çıkıyorum sıcak suya girdim inşallah gelir bu hafta 40ı geçirmeden ama hiç sancım çıkmadı nstde açıklığa bakmadı 26sında bakar muhtemelen dimi