Duygudikicidkc Kızlar bugün Detaylı ultrason vardı ama doktor baya bi karnıma bastırdı ve şuan biraz agrım var bu normalmidir?
babyymz Duygudikicidkc normal sanırım. Üç gün önce ben de girmiştim detayliya. Baya bir bastırdı benim de karnıma üstten alta yandan diğer yana falan. Sonradan benim de ağrıdı biraz ama iyiyim şu an
Duygudikicidkc babyymz aynen kuzum bende sağa dön sola dön şekilden şekle girdim özellikle sol tarafta agrı oldu aman geçsin de şükür ozaman 🧡😘