Tecrübeli anneler ve anne adayları
Gebelik şekerim var , 5gunluk şeker takibi sonucunda bugün doktor tokluklar iyi ama açlıga dikkat etmelisin dedi. Açlık şekerini nasıl dusurebiliriz ?
Birde geçen hafta gittiğim doktor aç 90 tok 120 geçme dedi.
Bugün gittiğim doktor aç 95 tok 140 geçme dedi. Bugün ki içimi rahatlattı biraz.