Gzmhsyn cnm üzülme lütfen benim bebeğimde sarılık oldu sütüm yoktu benim bayağı bir süre gelmedi bestlak damla kullandım o iyi geldi süt arttırıcı çaylar içtim. Malt içecek aldm e bebekten. Ama en en önemlisi anladığım kadarıyla kendine güvenmen süt kesinlikle psikolojik bişey Rabbim şifa versin inşallah bebeğinin geçer sarılığı zaten 15. Günden sonra tehlikeli olmuyormuş bizim sarılık 2 ay sürdü geçti şükür korkma lütfen. 🌸