Mucizesinibekleyenacemianne
İsterseniz doktorunuza bi görünün vaktiniz gelmiş gibi. Benim arkadaşım da nasılsa herşey normal gidiyo normal doğum yapmamam için bi neden yok diyerek sancısının gelmesini bekledi, 40+5te doktora gittiğinde hem sancı gelmemişti hemde acılması varmış farketmediler suni sancı verelim diye düsünürken bebegin kakasını yaptığını farkettiler direk sezeryanla aldılar 4gün hastanede kaldı bebek enfeksiyondan..