Kızlar normalde doğum başladığında meryem ana otu suya koyuluyor ben 39 +5 günlük hamileyim bugün kontrol vardi açılma sancı vs yoktu acaba şimdi meryem ana otunu koysam açılmam olur mu yada böyle yapan var mı ilk gebeliğim bu arada bilenler yazarsa çok sevinirim