Ben adetin 5.gunu klomen kullandım . 1 hafta sonra kontrole gittim . Yeterince olgunlaşmamış yumurtma .macamax diye özel ilaç onerdi onu kullandom 3 gün sonra tekrar gittim s.sonra da çatlatma iğnesi yaptırdım . Bugün 8.gun . Beklemedeyim
Heyecanliyim