Cerenknt Bugün kan testi verdim hemşire şırınga ile aldı kanı tuplere ayrı ayrı koyduğu görmedim ama e nabıza sonucum düşmüş Ama beta hcg yok sadece tam kan sayımı var daha ilerleyen saatlerde çıkma ihtimali varmi
hunilimom Cerenknt e nabiza benim bir gun sonra düşmüştü özel hastanede yaptırmıştım siz nerde yaptırdınız
Cerenknt Bebegim0101 ay inşallah çıkar 17 gün geçti adetim normal testlerde negatif çıkmıştı bir daha da yapmadım merakla bekliyorum
Cerenknt Sağlık ocağında yaptırdım daha önce de yaptırmıştım bütün sonuçlar ayni anda çıkmıştı bu böyle olunca birazda kalabalık ti hemşire hatası olabilir mi diye düşündum
hunilimom Cerenknt hangi ilçedeyseniz gittiğiniz saglikocaginin adını ve tahlil sonucu yazın çıkar belki