Izm123 Kızlar sürekli uyku halindeyim 8. Haftadayım ama şimdiden çok fazla. Çalışıyorum ve 3 yaşındaki bı oğlum var malesef uyuma dinlenme imkanimda yok. O yüzden sürekli hasta gibi hissediyorum kendimi. Önerdiğiniz birşey varmı?
Bisusbi Izm123 Allah yardımcın olsun. Aynı durumdayım. İlk gebelik olduğu için sürekli yatıyorum. Gerçekten ne yapılır bilmiyorum. Allah güç kuvvet versin 🙁