Aycan051415 Ne zaman düştü ne zamandır düşük ne zaman doguruyoruz yaa😅 göbek düşünce hemen doğmaz evet biliyom ama olsun ya dogarsaaa🤣
iki_melek_annesi Aycan051415 Ben 33+3,olduk var daha o zaman zaten benim kız ters geliyor karnım düşse rahatlarım heralde kafasını mideme baskı yapıyor öyle 🤭