mucizebebek2010 Merhaba İzmirde Karabağlarda oturuyorum bu çevrede yakın doğum yapacağım temiz ve uygun hastane arıyorum. Bilenler gittikleri hastanenin güncel fiyatlarını yazabilirmi? Çok çok memnun olurum.
Kbrayankkk mucizebebek2010 ben mavi deniz tip merkezinde yaptim doğumu doktorum çok iyiydi 4 e yaptim
mucizebebek2010 Kbrayankkk İlk defa duydum doktorunuz kimdi. Normal doğummu yaptınız anlatma şansınız varmı?
Kbrayankkk mucizebebek2010 doktorum murat ishakoglu natoya giderken orda gürmar marketin yan tarafinda valla normal dogum olacak dı doktorum çok istedi ama ben korkudan sezeryana girdim iyiydi ya cok korkmuştum doktorum çok israr ettin ağrısiz normal doğum yapacaksın diye sezeryana girme dedi keşke dinleseydim😂