gcigdem Yarı yarıya büyüdü burnum resmen genişledi netten baktım hormonlardan dolayı oluyormuş sanırım benim gibi olan var mı? Hamilelik bitince düzeliyor diyor ama bazı insanların öyle kalıyormuş korktum bi miktar ya :/
Yagmurak5 gcigdem ödem birde burun içi etleri şişiyor hafif tıkanıklık falan da oluyor ilk gebeliğimde de olmuştu duzeliyor doğumdan sonra :) burun içinin soğuktan kurumamasini sağla çok su iç daha hafif oluyor benim hatta dudaklarımda sis sisti hepsi geçiyor :)
Ysgl26 Yok kız kalmaz😊 ödemden oluyo …ay benim burnum zaten dana burnu gibi iyice büyürse ağzıma gözüme yer kalmaz 😅