Melisakplnn Ben neredeyse 21 haftama kadar yüz üstü uyudum doktorum hiçbir sorun olmayacağını zaten aksi bir durum olursa bebeğin rahatsız edeceğini söylüyordu şuan 24+3 haftalığım ve tam anlamıyla yüz üstü yatamıyorum…AHH AH HOPLAYARAK YATAĞA GİRMEYİ,YÜZ ÜSTÜ KORKUSUZCA UYUMAYI VE SIRTIMI KÜTLETMEYİ ÇOK ÖZLEDİM…