Aliağa Şakran dayım. Bergama devlete gittim şimdiye kadar Dr. Özgecan hanım vardı çok çok ilgili tatlı dilli bir Dr. Du. Ama ayrildi. Geçen haftada detaylı ultrason için Dr nagehan ikiz in özel muaynanesine gittim. 400 TL normal muane ucreti. Detaylidan 600 TL istendi. Çok ilgili guleryuzlu kendiside ekibi de ama malesef ozel… Sada Hastanesi’ne hamilelik öğrenince ilk hafta gitmiştim çok ilgisiz ve paraci geldi bana bida gitmedim .