star3star anneyimmm42 arada idrarımı boşalttıktan sonra kasıklarıma anlık bir sızı giriyor ama hemen geçiyor. onun dışında ciddi bir ağrım yok çok şükür
Nil2736 anneyimmm42 benimde ağrı oluo uzun süre ayakta kalınca. 11+3üm Fetal dna yaptırcan mı İkili tarama olmuor ikizlerde Konu hakkında bi bilgin var mı
Dygsacli Nil2736 ikili taramanın ikizlerde yanlış çıkma ihtimali daha yüksek oluyormuş… önümüzden yaptırmıyorum