Nnagihan ne güzeeel, ilk gebeliğinse daha bi heyecanlısındır. ay ben kendimi düşünemiyorum🤦🏻♀️ Doğumdan önceki gece nasıl uyurum falan diye aşırı korku var. bence spinal ol, bebeğinin doğduğu anı gör herşeye değer 🌸 yarın anlatırsın nasıl geçtiğini, umarım çok çok güzel geçer doğumun hemen ayağa kalkarsın sağlıkla kavuş💕