8 haftalık gebeydim cumartesi leke gelmişti hastaneye gitmiştim iğne ve progestan vermişlerdi coraspinde kullanmaya başlamıştım cuma günü vermişlerdi lekelenmem biraz arttı bugün doktora gittim bebeğimin kalp atışını duyamadım kalbi durmuş sağlıksız gebelik olduğu için durmuş olabileceğini söyledi detaylı ultrasona da girdim bir umut maalesef kalp atışı yoktu Rabbim hepimizin yardımcısı olsun en ufak lekeyi atlamayın muhakkak baktırın umarım tekrar bebek haberi alırım şuan çok üzgünüm.