Yelizmurat Bardak yerine şişeyle içmeyi dene, ben öyle yapıyorum.Yaz kış 2,5 - 3lt içerim. 500ml küçük şişem var evde 3 tane,sabah hepsini dolduruyorum sonra 3 şişeyi 2 şer kere içiyorum. Havaya kaldırıp dikince yarıdan fazlasını içiyorum,bardakla içersem de aynı şekilde ama bardak 200ml ve direk tıkıyor.