Tuanacam Merhaba kızlarrr 37+1 haftadayım bugün çatı muayenesi oldum 3cm açılmam varmış ve normal doğuma engel bir konu suan yok. Hiç sancım ya da suyumun gelme durumu da yok. Yalancı sancılar dısında düzenli sancı yaşamıyorummm sizce ne zaman doğururumm??
Ozlem2206 Tuanacam doğum temizliğine giriş pencere kapı balkon ne varsa yerleri falan elinle sil 😅 burda görmüştüm öyle çok hemencik doğuran
mavi_8 Tuanacam sağlıklı doğumlar diliyorum. Çok acıyor mu bu çatı muayenesi. Kendimi kasıyorum ben, nasıl kasılmaz bilmiyorum 😊
Tuanacam Fatmayigit hadi yaa ben de 1 haftaya kalmaz doğururum diyordummmm dün gece düzensiz kasılmalarım vardı ama ne nişan ne düzenli kasılma ne de suyum gelmedi daha 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Duyguuuuuuu Tuanacam hiç belli olmaz canım kimisi bu belirtinin üzerinde bir geçince doguruyo kimisi üç gün sonra sen artık tetikte ol heran hazırlıklı ol açılmanı kolaylaştıracak hareketlere bak internetten onları yap ara ara kendini yormadan
Tuanacam Fatmayigit bugün muayenede kan gelebilir dedi doktor biraz da eline gelmiş ama sancı nerdeyse hiç çıkmadı inşallah bir an önce doğurursunuz siz ben şuan bu haftamda dayanamıyorum size de Allah sabır versin😁
Tuanacam Superisi_34 düzenli sancım yok şuanda arada bir kasılmam oluyor ama evet hissetmiyorum. Sadece açılmam olduğunun farkındaydım fakat 1 cm falandır diye düşünmüştüm doktor 3cm diyince şaşırdım ben de açıkçası 🤷🏻♀️
Tuanacam Ozlem2206 vallahi her yeri de temizledik aslında yarın tekrar üstünden bir geçeyim ben bari 😂😂😂
Cotanakk Tuanacam açılmanız olduğunu nasıl anladınız peki benim de 36+4 te sancım çıktı açılmam yoktu bugün 37+3 olduk kasılmalarım var acı hissetmiyorum açılmam var mı yok mu bilmiyorum
Tuanacam Cotanakk yere eğilip kalkarken rahmimden acı gibi bisi oluyordu hani açıklık hisseder gibi tabir edemiyorum ama bir de eşimle birlikte olurken hissetmiştim. Dün gece bebek kafasını rahmime doğru çok bastırdığı zaman da bir nebze anlamıştım
Tuanacam Cotanakk kasılmaların düzenli 5 dakikada bir olursa veya suyun gelirse gel dedi doktorum bana sizin kasılmalarınız düzenli ise dakika tutun bence
Cotanakk Tuanacam göbek altına elinizle bastırdığınızdan bebeğin başını hissediyor musunuz ben hissetmiyorum sanki boşmuş gibi
Tuanacam Cotanakk benim tam kanala girmemiş kafası ama kafası 22 haftadan beri aşağıda ve doktor ulturasonla bakarken kasıklarımdan bakıyor elimle de bazen hissedebiliyorum karnımın alt tarafı daha yağlı olduğu için
Cotanakk Tuanacam 5 dkda bir olmuyor ama özellikle akşamları çok karnım sertleşiyor birde belim sırtım ağrıyor ama öyle sancı gibi gelip geçen bir şey değil bu ağrı soğuk yemişim gibi bir ağrı