Merve_elmaci Merhaba hanımlar, kısmetse 2 ay içinde geliyor oğluşumuz 🥰 ama ben daha hediyelik olarak ne yaptıracağıma bir türlü karar veremedim. Var mı bir önerisi olan? Ve yaptırıp da memnun kaldığınız sayfalar varsa söyler misiniz?
MTugba Merve_elmaci bende düşünüyorum açıkçası magnet istemiyorum. Mum yaptırmak geliyor ama oda çok maliyetli. Baya bi kalabalık çevrem hem değişik hemde uygun fiyat olsun istiyorum. Makrome anahtarlık felan var onlarda sanki alakasız gibi geliyor. Bilmiyorum bende.
Canpolat Merve_elmaci bak aslında instagram da hediyelik yapan çok sayfa var arama motoruna #bebekhediyelik yazarsan çıkıyor sorabilirsin ordan beğendiğini bende emzik yaptıracağım bide çikolata yeter li atayım fotoğrafını 😘
Ebruyldz21 Merve_elmaci bence yasin yaptır diğerlerini kolay kolay kimse saklamıyor atıyor çöp oluyor
Elif_alya Bende henüz karar vermedim araştırıyorum ama arkadaşım geçen ay doğum yaptı magnet mumluk ve isimli çikolata yaptırmıştı belki fikir olur sanada
Merve_elmaci Elif_alya magnet ve çikolata benim de aklımda olanlardan. Acaba yaptırdığı yerden memnun kaldı mı arkadaşınız? Sayfayı biliyorsanız paylaşabilir misiniz?
Merve_elmaci MTugba evet doğum zaten başlı başına epey masraflı maalesef bu kalemlerdeki harcamaları olabildiğince minimum tutmaya çalışıyor insan 😞
Elif_alya Merve_elmaci İnternet üzerinden yaptırmamış kuzum bizim burda o tarz şeylerin olduğu bı cadde var ordan almş
MelekMervertlek Merve_elmaci acacakli magnetli yaptırmayı düşünüyorum bende arkadaşım serche shoptan yaptırdı instagramda memnun kaldi
MTugba Merve_elmaci Herşey inanılmaz pahalı. Oda yetmezmiş gibi geniş bir çevrem var ilk bebeğim ve istiyorum ki herkese bişeyler vereyim. 🤷🏼♀️ Bir aklımda oda olmaZsa olmasın zaten eve gelene tatlı ve çikolata ikram edeceğim ona vereceğim parayla başka bişey alırım diyorum .
mucizegebelik6 Bizim doğum 14 nisan insallah oglusumun. İnstadan anahtarlık fln baktım da 8₺ 10₺ diyo cok fazla geldi
Villanelle Benim nikahımdan kalma sabunlarim var. Pembe çiçekli. Neyse ki kızlarım olacak. Ben onları dağıtacağım