Mltm07 Malesef memeyi tutamadı bebeğim silikonla denedim aktif kanama başladı sağmaylada sütüm azaldı mama yiyoruz (yinede anne sütü demeyin lohusayım bu konuda hassasım her yolu denedik doktorumda artık yapabileceğimiz birşey yok dedi) kakasını yapamıyor gazlanıyor sizin durumlar nasıl 23 günlük bebeğim birde yırtdışında mamayla beslenen çocukların sindirimi için ve kakası için ilaç değilde kapsül şeklinde vitamin tarzı birşeyler veriyorlarmış türkiyedede varmı siz neler yapıyorsunuz
211212g Mltm07 similac yada evolvia tavsiye ederim benim kızımda öyleydi hele aptamil çok kötü yapmıştı bende bütün mamaları denedim en iyisi similac ve evolvia ne gaz ne kabızlık hiç bişey kalmamıştı deneyin isterseniz
Eses4_ Mltm07 canım farklı mamalar denemekten başka bişey gelmiyor aklıma çocuk doktoruna veya eczacıya sor yönlendirir mutlaka aptamilin falanda bir sürü alt çeşiti var çünkü.
Suzanne Mamasını değiştir dedi mi canım doktor hangi mamayı kullanıyorsun kabız olunca değiştiren anneleri okudum bu forumda
Cansu88 Similac toplatiliyor enfeksiyon cikti deniliyor, evolvia guzel ama baby goat daha iyi. İçerisine biraz zeytinyağı koyabilirsin bide nurse harvey gaz damlası var onu da kullanılabilirsin. Sifa olsun kuzucuguna💐