femme Kayaaelif ben kullanıyorum 2 kutum bitti doktor 2 kutu daha yazdı Sabah akşam ac karnına aliyorum bi tane 😃
Nsms Kayaaelif bana da verdi iki üç gün kullandım aşırı mide bulantısı yaptı doktora danıştım değiştirdi ilacı şimdi ferrum fort kullanıyorum
nesenese Anne88 ikili taramadan yani 12.haftadan dogumq kadar kullanılıyo. Doktor banada gynoferon verdi ikinci kutudayim ama sadexe sabah ac karnina kullaniyorum uzerinde oyle yaziyo. Kokusu falan baya kötü ac karnina mide bulandiriyor
Ccgdm Kayaaelif vegaferon kullanıyorum gyneferon tuvaletimi filan çok kokutuyordu sevmiyordum doktorum bunu verdi
Esra_a Ccgdm kabız yapıyor mu acaba bende doktorun verdikleri kabız yapıyor diye içmiyordum sağlık ocağından ebe vegaferon verdi ama yine kabız olucam diye korkuyorum
Nurakin077 Kayaaelif canım benimde doktorum bir tane dedi 25 haftadan sonra ikiye çıkarttı ve aç karnına tüketiyorum
Ipekkarakus0 Kayaaelif canım bende bulantı yapmıyor ama afedersin biraz karın ağrısı ve ishal yaptı başlarda