Caglaaa34 6 haftalık hamileyim ve belirtim yok , kalp atışı için de 10 gün sonra gidicem sizler nasıl ilerlediniz bahseder misiniz
tazebiranne_hg04 Caglaaa34 sadece uykuluydum mide bulantısı falan 0 nadir 1-2 kez ani baş dönmesi oldu onun dışında (11+6) şuan bile pek belirti yok kalp atışını 6+4 te duydum 🤗
Caglaaa34 tazebiranne_hg04 çok korkuyorum kalp atışını duyamam diye :( Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi inşallah.
Elif-dmn 5 haftalık hamileyim bende en başından beri kasik ağrisi bel ağrısı var bir iki kez basım döndü o kdr sağ tarafım da da ara ara agei oluyor. Kese sağda göründü belki ondan olabilir.
Caglaaa34 Elif-dmn ya hani haftalar geçtikçe insan belirti arıyor ya o yüzden panik oluyorum sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Sessizsevdam Caglaaa34 İlk hamileligimde hic bir belirti yoktu şuan hamileyim 4 haftada bulantı kusma basladı 14 haftalik olmak üzereyim devam ediyor yani degisik olabiliyor hamilelik
tazebiranne_hg04 Caglaaa34 keseyi göreyim ya göremezsem kese görünür kalp atışı kalp atışını duyarsın bu seferde ya kalbi durursa gelişimi devam eder tarama testi her dönemi ayrı stres ama inşallah hepsi yolunda gider 🙏🏻🤗
Caglaaa34 1lalis_ beni çok rahatlattı bu durum yalnız değilim. Kalp atışını duydunuz mu duyduysaniz ne zaman