Kizlar ben ilk defa yarin eşim olmadan yani araba olmadan dolmus veya otobüsle gidicem ve nasil gideceğimi bilmiyorum annemlere pursaklara geldim normalde koyde oturuyorum pursaklar dan şehir hastanesine nasil gidebilirim
Kadin doğumun onune hem otobüs hem dolmus geliyo ama onlar kac numara ve nerden biniliyo bilmiyorum yardim edermisiniz bana lütfen 😊🤗