Kızlar merhaba benim bebişler 6+1 benim ikiz gebeliğim var bir kesem aşağıda düşük riskim varmış ilaç iğne filan aldım da ayrıca bir şey öğrendim doğruluğu ne kadar bilmiyorum işte bazıları sağ tarafta olan keseden bazıları da göğüsümün ucunun ve etrafının çok koyu olmamasından çocuğun erkek olacağını söylüyor böyle bir şey olabilir mi aceba midem 1 haftadır alt üst oldu mide bulantılarım da başladı çok fena kasık ağrılarım ve çok ayakta kalınca akıntım geliyor 🥺😔çok yorucu bi durum hayırlısını versin rabbim her zaman hepimize İNSLALAH ama merak ettim doğrusu tahminler nasıl çıkan oldu mu 🤭🤲🏻