40+6 günlüğüm 1 hafta önce de bakıldı suyu 40 haftaya kadar normal ve iyiydi yarın yatış yapılıyor suni sancı verilecek doğum için som kontrolde suyu fazla dedi. Şeker yüklemesi ve detaylı ulturoson yaptırdıysan bişey çıkmaz dedi ama bu durumu yaşayan var mı stres olduk doğum öncesi :(