Bebek odası mobilyası almadım. Benim de ikizler, doğduklarında bizim odamızda park beşikte yan yana yatıracağım. Kıyafetlerini de bizim dolabımızda yer var, oraya koyacağım. 6.aydan sonra oda mobilyası alırım sanırım.
Ama alma düşünceniz varsa şimdiden alın. Hem fiyatlar yükselir hem de teslim süresi uzun oluyor genelde