Alyaarasmom Başarı hastanesine gitmeyi düşünüyorum 23. Haftadayız. Bugün randevu almak için aradım fakat randevusuz çalıştıklarını söylediler Başarı hastanesine gidenler bilgi verebilir mi? Sıra mi bekliyoruz gittiğimiz zaman neye göre alıyorlar içeri anlamadım
Alyaarasmom hafsa2020 Kenan bey’e gitmeyi düşünüyorum ama çoğu kişi onu Met ediyor sizin bilginiz varmıdır
hafsa2020 Alyaarasmom valla ben hiç gitmedim ona o yüzriden bilmiyorm bayan doktor tercih ettiğim için arkadaş tavsiyesiyle gittim çağla hanıma
Alyaarasmom Ben doğum ücretlerini şu şekilde biliyorum normal 1500 sezeryan 2500 diye biliyorum ama Neolur bilemiyorum tabi 🤔