Bugün toplam 15 dakika ayakta kaldım, onun dışında bankta oturdum, arabada oturdum ama alt tarafım acayip ağrıyor. Bebekler de yoruldu sanırım bugün daha az hareket var. Yürüyemiyorum artık. Uyurken yönümü dönemiyorum. Yatarken nefes alamıyorum ama güzel ya. 🤗🤗🌼🌼