Beyza11122 Kızlar apse yaptığı için augmentin kullanmami söyledi doktor 3 gün sonra cekilcekmis kullanan oldu mu bı zararı olmadığı yazıyo
Poyrazinannesiiii Beyza11122 augmentin gebelikte kullanılan bir antibiyotik bir sıkıntı olmaz bende kullandım gebeliğe uygun olmasa doktorun vermez zaten o riske girmez hiç bir doktor içiniz rahat olsun 😇
Meleq Beyza11122 b grubu antibiyotik listesinde olduğu için uygundur canım ben de 4 haftalıkken kullandım ama çekim işin orta tremesteri bekledim..gerçi 16 hafta olduk hala kararsızım çektirmedim..
Poyrazinannesiiii Poyrazinannesiiii augmentin her türlü apse iltihap boğaz ağrısı bademcik iltihabı ateş düşürücü olarak kullanılıyor gebelikte çoğu şikayet için yazıyorlar bu antibiyotiği
Lisya İlk hamileliğimde 2 kutu kullanmak zorunda kalmıştım en az zararlı antibiyotik çok geçmiş olsun