Alerdinc Arkadaşlar 1 aydır işediğim yerden yürürken falan sızıntı şekilde su gibi akıntı geliyor renksiz kokusuz bildiğin su. Amniyon sıvısı olamaz herhalde idrar mı kaçırıyorum yani ben anlamadım ve bebeğim hep mesaneme baskı yapıyor..
Esraliiii Alerdinc idrar gibi kokmuyorsa sade su işe suyunuz olabir hastaneye bir gidip görünün bence
Alerdinc Esraliiii ama vajinadan gelmez mi sizce amniyon sıvısı? Ve bu durum 1-2 aydır var zaten kontrole gittiğimde suyun güzel diyor doktorum hep o yüzden çok umursamadım
Kubrailkan Bunun için turnusol ped denen bir ped var ıslaklıga göre renk değiştiriyor bence onlarla bir bakın çünkü amniyon sıvısı da kaçıyor olabilir 🥺
Alerdinc Kubrailkan ama vajinadan olmaz mı sizce amniyon sıvının akması? Ve her kontrolde bebeğin suyu çok iyi diyor doktorum bende 1-2 aydır bu durum var..
Alerdinc Esraliiii evet bencede zaten vajinadan gelmiyor bir akıntı.. 10 gün önce gitmiştim doktora ama 2 gün sonra bir daha gideyim bari de içim rahatlasın.