Ozge2014 Kızlar 18. Haftadayım suan servikal serklaj ameliyatı olmustum 1 ay önce . Bugün doktor kontrolünde rahmimin açıldığını öğrendim . Sadece dikiş tutuyormuş suan . Basına gelen varmı ne yapmam lazım nolur yardım edin
Esraliiii Ozge2014 Dr bir şey demedi mibyaptin yormayın kendinizi bilgim yok yazan çıkar insallah geçmiş olsn
papatya56 Esraliiii 14+2 de serklaj oldum 27 haftalıgım yat canım sürekli kalkma sakın tuvalet yemek harici dınlen protestanı düzenli kullan
Villanelle Kuzenimin öyleydi, üstüne kanaması da oluyordu. Hamileliğini yatarak geçirdi. Şimdi kızı 1 buçuk yaşında