Bebegimvebennnnn İlk doğduktan sonra giyilen kıyafet tulum olsa nasıl olur çünkü hastane takımlatı tam set çok pahalı tulum takım alıyım dedim sizce?
MiniMiniKus Bebegimvebennnnn Olur neden olmasın Hatta beli sırtı her yeri daha iyi kapanıyor bence daha mantıklı
Sinemmmmm58 Bebegimvebennnnn ben hastane cikisini sadece hastanede giydirdim ondan sonra hep tulum giydirdim
B8use Bebegimvebennnnn ben direk tutum vereceğim ilk doğumda ebe tulumu giydirmek daha kolay deyip tulum atlet battaniye bez beresini alıp doğumhane ye götürdü tulum aldım ikinciye hep
lunam İlla hastane çıkışı olmak zorunda değil. Şunun gibi yenidoğan alt üst takımlar da alabilirsiniz. https://www.e-bebek.com/hellobaby-organik-zibin-sapka-patikli-alt-set-p-21khlbuset004-0026
Kubrailkan https://ty.gl/9zkssjht0d şöyle birşey de bakabilirsiniz ben 2 takım bunlardan koyucam bir takim hastane çıkışı hediye gelmişti almadım 🥰
Villanelle Ben tulumlu takım da, alt üst 5li takım da aldım. Tulumu göbek bağından dolayı giydirmezler ise alt üst takımı veririm
dakpinar- Bebegimvebennnnn canım hastane çıkışı almak zorunda degılsın gereksiz pahalı evet ben hıc almadım yani ama 3lü 4 lü hastane çıkışı dıye gecıyor onlardan aldım onlar da cok uygun 40-50 TL civarı. Battaniyeyi ayrı alırsın olur biter 🥰
Glzz Bebegimvebennnnn hastane cıkışını ben 101 den aldm çok indrmli bazı mqğzalarda ellernd ekalıp daha indrm oluyor..malı cok güzel..alt üst takmda alablrsn ölede giydireblrsn canım..
Zeytin20 Bebegimvebennnnn ben hep tulum aldım 2. Çocuğum o kadar rahat ki. Beli başı kapalı tek seferde komple giydirmiş oluyorsun altı üst daha zor bence
Ilkmeyvem Bebegimvebennnnn ebeme sordum tulum daha iyi dedi eldiven ve şapka verirsiniz ben hastane çıkışını adı üstünde çıkışında giydireceğim 😊