Birminikcivciv Allah’ın izniyle 23 ünde kontrole gidiyorum. Kendime dua ederken tüm isteyenlere de ediyorum. Çünkü stresli süreç. Bebeği görürüz inşallah♥️ Kızlar GS 23.7 ama doktor bunun 15 mm tekabül ediyor dedi? Bu ne demek ben anlamadım
Melissa_20 Birminikcivciv AllAhin izniule gorursun canim bende 25 gidicem cok heyacanliyim gorucekmiyim diye inweAllAh sag salim kucagimiza aliriz