baloglusuuumm Bebeğim 1 aylık oldu kalça usg si çekilmesi lazım devlette çeken bir yer var mı özelde mi yaptırmak lazım Kocaeli ilinde ikamet ediyorum
Seymaa30 dakpinar- Çok kel alaka olucak ama anne olan birilerine sormam gereken soru😅bebeğinize ücretli yapılan aşılardan vurdurdunuz mu rota aşısı ve diğerleri
dakpinar- Seymaa30 kuzum ben de 2 aylık anneyim , 2. Ay aşklarımızı yaptırmadım henüz 🥰 çok kararsızım biliyor musun özel aşıları yaptırıp yaptırmamakta 🥰
3mlek2bebkannesi Seymaa30 evet rotavirüs yaptırdım oğluma canım şimdi 2 yaş aşısını olduk yeni menenjit yaptıracm doktoruna yazdırıp