Merhaba kızlar, bi süredir, Cocopops veya nesquick kakaolu mısır gevreği kardeşim sağolsun alıştırdı gün içinde mutlaka yiyesim geliyor ve yiyorum. Sütle beraber tatlı olarak gün içinde bir tek bunu tüketiyorum, muzla beraber. Doktora da bi hafta sonra gideceğim. O yüzden bi size sormak istedim bunun herhangi bir zararı olur mu? Açıkcası katkı maddeli olduğu için, biraz tedirgin oldum çünkü 1 bucuk haftadır her gün yiyorum 🥺