Ilkn57r 25 haftalık gebeyim bugun şeker yüklemesi için gittiğimde bebeğin aşağıda oldugunu 2 hafta sonra tekrar bakılması gerekiyor dendi tekrar yukarı çıkar mı riskleri ve tehlikeleri nelerdir