Eminebysll Bat 19 gelen giden yok, bekleyen var mı yada geciken. Benim 2 gün geçti Erken test yaptım bata 4 gün kala negatif çıktı, bir daha yapmaya korktum. Öylece bekliyorum, ara ara kasığıma ağrı giriyor Var mı gecikip bekleyen
babymoomss Benim bugün adet günüm test yaptım negatif 24üne randevu aldım doktora gidecem diğer ayda yumurtalık kisti vardı olmadım tarlusal kullandım adet oldum hastaneye gittim kist de patlamıştı ama bu ayda olmayacam sanki
Eminebysll babymoomss Allah aratmasın, tez zamanda bebişlerle dolsun kucaklarımız, acaba oldu mu olmadı mı derken kafayı yicem kendimi sakinleştiriyorum sonra