Merhaba arkadaşlar, kısa bir süre sonra Allah nasip ederse doğum yapacağım.
- Haftama gireceğim yarın. Kutulu çikolata yaptırmayı planlıyorum. Hastahaneye eşimin şirketten müdürleri falan gelmeyi planlıyormuş. Arkadaşlarım da uğramayı düşünüyor galiba. Bende hani böyle boş olmasın diye Büyük boy kolonya alıp çikolata ve kolonya sunmayı istiyorum. (Tabi ben yapamam da kardeşim, eşim falan tutar 🙈) Hediyelik istiyorum bir de. Aklıma Hediyelik Kedi ve Köpek mamaları geldi ve küçük dezenfektan ya da kolonya. Sizce hangisini tercih etmeliyim? Hangisi daha uygun olur sizce? Siz neler yaptınız ve nerelerden yaptırdınız? Kendisi yapanlar nerelerden temin etti? Takı yastığı aldınız mı? Banada yardımcı olabilir misiniz?
Şimdiden hepinize teşekkür ederim 💐