Gamzebrs merhaba , çok geçmiş olsun , ben iki kez dış gebelik geçirdim ikisinde de laporoskopi ameliyatı olmak zorunda kaldım , ilkinde tupumde iç kanama başlamıştı tüpümü almadılar kanamayı durdurup kese de tüpün ucunda olduğu için keseyi alıp kapattılar tabi tüp çok ince olduğu için içine mudehale edilmiyor , içeride kalan parçalar yüzünden de iki doz (Methotrexate) iğne oldum değerlerim çok geç düştü .. ikinci dış gebeligimde şansıma yine aynı taraftan yumurtlamisim ve yine dış gebelik olunca bu sefer o tüpümü aldılar . Ama dış gebelik diyebilmek için beni radyoloji doktorları ayrıntılı inceledi iki kez sonra ameliyat gününde de keseyi gördüler tupumde . Değerlerim artıyordu ama düzensizdi , lekelenmem ikisinde de olmadı . Sadece tek taraflı kasık ağrısı yaşadım. ne olursa olsun dış gebelikten korkmayın çok şükür tedavisi öyle veya böyle var , rabbim dermansız derde dusurmesin sakin moralini bozma , Rabbime güven dayan . Ama içimden de senin dış gebelik geçirmediğini geçiriyorum . Herhangi bir sorun olursa burdayım inşallah . Duam seninle ..