Tubamommy 3 lü tarama testin riskli çıkmış doktor detaylı acil yaptır karnından su alınabilir dedi ne gibi riski var yani anlayan sağlıkçı olan var mı kızlar? https://resimyukle.io/r/tTX8WJ6lMK https://resimyukle.io/r/YIL1HV8cwC
Tubamommy Adileeselvi ikili testi yaptıramamıştım o yüzden 3 lü testi yaptırdım doktorum da sonuç riskli dedi araştırma hastanesine yönlendirdi ama nasıl bir risk grubunda olduğunu söylemedi
yasemin_- Tubamommy konuyu tam olarak bilmiyorum fakat merak da ettim gelecek yorumları. Tek duyduğum şey karından su almanın zararlı olduğu ama doğruluğuyla ilgili bilgim yok doğru ve güzel araştırma yapın derim
Tubamommy yasemin_- tamam canm teşekkür ederim benm bu 2 gebelim ilkinde böyle birşey bende yaşamamıştm
Adileeselvi Tubamommy Benimde ikili riskli çıkmıştı ben Mehmet beye gidiyorum oda direk Balıkesir Orkun beye yönlendirdi içini ferah tut bölgedeki riskli gebelere bakan çok iyi bir doktor gideceğin ins ultrasonda bir sıkıntı görmezse korkma benimde ultrasonda hiç bir problem çıkmadı şükür temiz demişti
Tubamommy Adileeselvi bugün bana da Erdem bey baktı ultrason da temiz görünüyor ama test riskli dedi hemen Orkun beye yönlendirdi ben buraya yeni taşındım fazla doktorları falanda bilmiyorum dedm hata özele de gidebilirim para sorun değil hayır araştırmaya Orkun beye git dedi
Adileeselvi Tubamommy Evet bende çok korkmuştum ultrason temizdi ama Orkun bey bir görsün dedi iki defa gittim 15. Haftada ve 20 de tekrar çağırdı gerçekten iyi bir perinatolog hayırlısıyla temiz çıkar ins
tulay33 Tubamommy slm…benim riskli cıkmıstı ve karnıma iğne sokup plesantadan su almışlardı,laboratuara gönderdiler ve malesef sonuclarım kötü cıkmıstı…trisomie cıkmıstı bebek ve gebeliği durdurduk,bebegi aldırdık…zor bi sürecti…Allah yardımcın olsun
hcr5834 Tubamommy uyuşturma yapılmıyor canım önce ultrasondan bakıp uygun yer buluyorlar iğneyi sokuyolar kısa süreli hafif ağrılı bi işlem sonrasında dikkat edilmesi gerekiyor tabiki
Niayse Tubamommy benimde 2 li tarama çıkmıştı amniyosentez önermislerdi ama ben kabul etmedim fetal DNA analizi yaptirdim sonuc temiz çıktı çok şükür fetal DNA da yaptirabilirsiniz bence