Asyagiller her emzirmeden sonra bir saat bile sürse gazını cıkarmadan yerine koymayın ben bilmiyordum hep birikip sancı cekerdi bebegim bana doktorum cok gazı olursa sab simplex damla kullan demisti gercekten ise yaradı zorda kalınca kullandım birde kiraz çekirdegi torbaları oluyor onu ısıtıp karnına ayaklarına koyarsanız iyi geliyor