Ozqemuhammed 38.haftama girdim cumartesi planlı sezaryen olacağım. Kasılmalarim var düzensiz. Bebek zor hareket ediyor gibi hissediyorum. Doktor randevum da yarın . Benimle aynı hafta da olanlar durumlar nasıl.
cherrysu Ozqemuhammed Ben de 38.haftaya girdim bugün. Yarın kontrolüm var benim de. Ufak ufak regl ağrısı gibi ağrılarım oluyor ama onun haricinde bir şey yok 🤷🏻♀️
Firdevs_sahinnn Ozqemuhammed Benimde 37 . Hafta 2 gündür ansızın giren kasık ağrılarım var bebek önden gidiyordu zaten 1 hafta öndeydi bende doğum her an olabilir mi diye tedirginim
ZeEr_09 Ozqemuhammed 38+3 teyim ayni canim ama sanci degilde bebek bibyer de toplaniyor hep ya sag ya da sol benimde yarin randevum var bende sezeryan istiyorum bakalim yarin konuscaz doktorumla..senin tarih ne zamana verildi
beren1901 Firdevs_sahinnn ayy benimde aynı arada kasıklarıma ağrı giriyo korkuyorum.7marta sezeryan günü verdi doktor inşallah bekler o güne kadar
Ozqemuhammed Sürekli acaba suyummu geldi fark etmedim . Doğacakmiyim diye kuruntular yapmaya başladım
ZeEr_09 Ozqemuhammed suyun gelse farkedersin altina kacirir gibi oluyormus cunku tutamiyorsun dogal olarakta cikani hissedersin
Firdevs_sahinnn beren1901 Benim de normal gözüküyor da yarın kontorole gideceğim her an herşey olacakmış gibi hissediyorum 🌸
Cansel60 Benım bugun 37 oldu regl agrısı gıbı agrılarım oluyo karnım sertlesıyo arada birde belim agrıyo kontrol haftaya bakalım nasıl geccek 1 hafta
beren1901 Firdevs_sahinnn bende aynıyım valla kuzum heran gelecekmiş gibi hissediyorum.hakkımızda hayırlısı olsun sağsalim gelsin inşallah bebişlerimiz