Fatmatayan Kızlar çok kötüyüm çatı muayenesi kaçıncı haftada olur çok acıyor vajina bölgesi yürürken zonkluyo sanki doğum yapmışım gibi yürümekte zorlaniyorum oturduğum yerden zor kalkıyorum 35 haftalık hamileyim sizce normal mi
Zeyyyn Fatmatayan kanala girmiş olabilir benimde o haftada başladı 38de doğum yaptım o zmana kadar yürüyemezdm ağrırdı hep doktorunuza söyleyin ağrım var diye
Askpare Fatmatayan canım bendede dünden beri başladı ya doktora gittim bebek dönmüş dedi bi yandan suyum azalmş yakın takibe aldılr bni bnce cocuk dönmüştür çatı ağrın varsa 37 haftaya kdrda çatı muanesi izin verme dün zorladılr yptrmadm 34 haftafaym daha manyaklarmı ne
Zelissalb Fatmatayan ben cok uzun zamandır yaşıyorum o çatı ağrısını şuan 39 haftadayiz ama bebeğin kafası yukarda kanalada girmedi doktora sordum ayrı ayrı dayanamıyorum diye normal dedi yürürken penguen gibi yürü kendini kasma normal yürümek için daha çok ağrı yapar dedi yani sadece bebeğin yaptığı baskıdan dolayı bence kanala girmesi vs değil cuma zorunlu sezeryan olcam o yüzden
Deletedmom727271 Bebek büyüdükçe baskı yapıyor canım çatı ağrıları normal artık doğuma yakınsın 😊 gece yatarken bacak arana yastık koy iyi geliyor 🌼
alistero Kızlar kaçıncı haftada başladı ağrılar ben 24+5 oldum ama felaket ağrım War sol tarafta sadece.doktor muayenemede yeni gittim herşey normal dedi. Rahim uzunluğu,suyu ağrım doktordan sonra başladı. Soramadım doktora
Betbetbet Askpare bende bebeğin döndüğünü düsünüyorumcok hareketli ve oynadıgı yerler değişti bu yüzden baskı oluyor sanırım, pazartesi kontrole gidicem.
Fatmatayan Doktordan geliyorum idrarinda enfeksiyon var kum döküyorsun dedi herşey beni buluyor 😭😭😭 çok moralim bozuldu bebeğim yüzünü göstermedi kordon boynuna dolanmış dönemiyodur dedi doktor ama smdilik bı sıkıntı olmaz dedi inşAllah olmaz Sezeryan olmak istemiyorum suyunda azalmış daha 35 haftalığım☹️
Betbetbet Fatmatayan Allah şifa versin canım 😕 sağlıkla kucağımıza almak nasip olur inşallah 🙏🏻 bakalım bende pazartesiyi bekliyorum doktor için