Kızlar 23 haftalık hamileyim. İlk gebeliğim ve son 2 kontrolümü devlet hastanesinde oldum onlarda bana bilgi vs vermedikleri ve ilgilenmedikleri için sürekli normal mi diye şüphe duyuyorum. Bebek maşallah hareketli ama hala çook aşağıda hareket hissediyorum yani tam kasığımda. Biraz yukarı çıkması gerekmez miydi ben mi yanlış biliyorum. Hep aynı yerde