Medine3868 yok canım benim ilk oğlumda rahim ağzı kısalığı vardı ve aynı zamanda erken açılmam yani 24 haftaliktim 3 cm açılmam vardı halka vesaire takıldı fitil iğne derken elhamdülillah 39.haftamda doğum yaptım şimdi ikinci hamileliğim başından beri fitil ve iğne kullanıyorum şuan 23 haftalığım ve rahim ağzı şimdilik 30 mm ölçüldü 25 sınır Allah’a şükür şimdilik açıklığım bari yok yani benim bu iğneye çok ihtiyacım var o yüzden yani canım